Disney Junior Ariel Den lilla sjöjungfrun
Disney Juniors "Ariel" riktar sig till förskolebarn och bjuder på ett musikaliskt äventyr om Ariel, en ung sjöjungfru som upptäcker att hennes styrka är att använda sin röst för att tala ut, sjunga högt och göra vågor där hon susar fram.
Disney Juniors "Ariel" riktar sig till förskolebarn och bjuder på ett musikaliskt äventyr om Ariel, en ung sjöjungfru som upptäcker att hennes styrka är att använda sin röst för att tala ut, sjunga högt och göra vågor där hon susar fram. Och när hon gör det så kan hon förändra världen! Förutom att hon är omgiven av såväl de klassiska karaktärerna från originalfilmen, Blunder och Sebastian med fler, så får vi även träffa nya spännande vänner. Disney Juniors Ariel utspelar sig i det färgstarka Karibiska havet och det speglas genom musiken, maten, modet, språket och traditioner.