How to Get Away with Murder
Den briljanta, karismatiska och förföriska professorn Annalise Keating blir intrasslad med fyra juridikstuderande från sin klass, "How to Get Away with Murder". Föga anar de att de kommer att behöva tillämpa det de lärt sig i det verkliga livet, i denna mästerliga, sexiga, spänningsdrivna juridiska thriller från Shonda Rhimes och Betsy Beers, verkställande producenter för "Grey's Anatomy" och "Scandal".