Pink Lie
Existerar villkorslös kärlek? Unga män och kvinnor flyttar in i rosa huset, alla med en lögn om sig själva, såsom deras yrke, ålder eller akademiska bakgrund. En virvelvind av känslor utbryter när sanningen avslöjas. Identiteter avslöjas medan relationerna balanserar mellan kärlek och verklighet.