Whiskey on the Rocks
Whiskey on the Rocks är den alternativa sanningen om vad som egentligen hände under de dramatiska dygnen i månadsskiftet oktober-november 1981 när den Sovjetiska u-båten U-137 gick på grund i Karlskrona skärgård. Världen har aldrig tidigare varit närmare ett fullskaligt storkrig och allt ansvar vilar nu på en man, Sveriges statsminister Thorbjörn Fälldin.