Comedy Queen
13-åriga Sasha har bestämt sig för att bli ståuppkomiker. Mest av allt vill hon få sin pappa att skratta, eftersom han ofta gråter i duschen när han tror att ingen lyssnar. Hemma är allt en påminnelse om mamma som inte längre lever, och bakom Sashas ögon bränner tårarna, men hon vägrar att gråta.
13-åriga Sasha har bestämt sig för att bli ståuppkomiker. Mest av allt vill hon få sin pappa att skratta, eftersom han ofta gråter i duschen när han tror att ingen lyssnar. Hemma är allt en påminnelse om mamma som inte längre lever, och bakom Sashas ögon bränner tårarna, men hon vägrar att gråta. I hemlighet skriver hon en lista över allt hon måste göra för att överleva sorgen, vilket inkluderar att raka håret, sluta läsa böcker, tacka nej till världens sötaste valp och framför allt bli en Comedy Queen.