Gone Girl
Ben Affleck och Rosamund Pike leder en stjärnspäckad rollbesättning i denna thriller baserad på Gillian Flynns bästsäljare om en man som misstänks för missgärning när hans fru försvinner.
Regisserad av David Fincher och baserad på Gillian Flynns bästsäljare avslöjar denna thriller hemligheterna bakom ett modernt äktenskap. På sin femte bröllopsdag rapporterar Nick Dunne (Ben Affleck) att hans vackra fru Amy (Rosamund Pike) har försvunnit. Mitt i en media-frenesi och påtryckningar från lagen bleknar Nicks porträtt av en lycksalig förening. Snart väcker hans beteende frågan: Dödade han sin fru?