Demons and Saviors
Demons and Saviors handlar om den så kallade "poltergeistflickan" Christina Boyer som blev dömd för mord på sin treåriga dotter, samt amatördetektiverna som är besatta av hennes fall och är fast beslutna att få henne frisläppt.
Demons and Saviors handlar om den så kallade "poltergeistflickan" Christina Boyer, som blev dömd för mord på sin treåriga dotter, samt amatördetektiverna som är besatta av hennes fall och är fast beslutna att få henne frisläppt. Serien går in på hennes traumatiska barndom, de oförklarliga händelserna i hennes hem, samt hennes påstådda telekinetiska krafter som fick henne att bli en mediasensation och utlöste en bitter fejd mellan världens mest berömda paranormala utredare och världens mest kända paranormala avslöjare.