The Other Black Girl
Nella, en redaktionsassistent, är trött på att vara den enda svarta tjejen på sitt företag, så hon blir glad när Hazel anställs. Men när Hazels stjärna börjar stiga förlorar Nella greppet, och upptäcker att något olycksbådande pågår på företaget.