Death in the Dorms
När föräldrar skickar iväg sina barn till college fylls de av stolthet och hopp för sina barns framtid. Dessa institutioner för högre utbildning borde vara platsen där drömmar börjar - inte mardrömmar. Ändå finns det chockerande fall av mord på colleges runt om i landet. Death In The Dorms berättar berättelser om elever på olika skolor vars liv fick ett meningslöst slut. Men i efterdyningarna av dessa tragedier kommer det hopp om förändring.