High Life at Low Temperatures
Inbäddad i Österrikes "Lilla Sibirien" skapar Lungaus isande vindar från höga toppar ett unikt alpint landskap. Bäckar bildar kärr, mossar och sjöar som främjar mångfaldig fauna. Somrarna myllrar av örnars häckning, hermelinernas festande och födeseln av alpsalamanderr, medan vinterns kyla närmar sig.