Nothing
En typisk snobb från Buenos Aires, som knappt har tillräckligt med resurser för att upprätthålla sin rika livsstil, förlorar sin hushållerska som har hjälpt honom under de senaste fyrtio åren. När han utbildar en potentiell ersättare, en ung paraguayansk kvinna, upptäcker han att flickan har mer att lära ut än att lära sig, och konfronterar honom med det aldrig tidigare skådade äventyret att lära sig att klara sig själv.
En typisk snobb från Buenos Aires, en sofistikerad och provocerande gastronomisk kritiker, har i årtionden levt med en hushållerska som tar hand om allt åt honom, från städning till hans mest privata angelägenheter. Genom en oväntad vändning i livet lämnar ödet honom ensam och får honom att inse att han verkligen inte kan göra någonting utan hjälp. När en oerfaren och naiv flicka från landsbygden i Paraguay dyker upp och söker jobb måste han välja mellan att anställa henne och lära henne alla sina egenheter, eller att försöka leva ensam. Denna krock mellan kulturer och generationer kommer att leda till ovanliga och ömma situationer som kommer att lära dem båda.