Ralph & Katie
Förra gången vi såg Ralph och Katie hade de precis haft årets bröllop. Vi kommer nu att återvända till skönheten och prakten i Lake District och resa med vårt par när de inleder sitt första äktenskapsår. Ralph och Katie navigerar sig igenom livet, kärleken och oberoendet och kommer att möta hinder och utmaningar som alla nygifta möter, men med den extra välsignelsen, eller komplikationen, av att de båda har Downs syndrom.