Gordon Ramsay: Utmaningar på ny mark
Det blir personligt i Uncharted när Gordon tävlar mot brittiska stjärnkockarna Paul Ainsworth och Matt Waldron, som båda började i Ramsay-kök innan de öppnade egna restauranger. Medan Paul och Matt arbetar på hemmaplan måste Gordon gräva djupt inför finalrätterna för att förhindra att studenterna blir mästare. I Costa Rica står Gordon inför sin största utmaning hittills: att tävla emot sin egen dotter Tilly i en episk matlagningstävling.