Kafka, Kiffer Und Chaoten
Det är sommar, och fem collegestudenter planerar att filma Franz Kafkas "En läkare på landet" under sin sicilianska semester, med animerade och musikaliska inslag. Överraskande övertalar de Kafka att delta, vilket leder till en bisarr, hasch-indränkt road-movie och ger Kafka en chans att skriva om sitt liv.