Flicka - Bästa Vänner
Medan pojkflickan Kelly Jenkins (Kacey Rohl) kompisar uppslukas av sms och mode känner sig Kelly utanför. Men det är inte allt – hennes mamma Lindy (Lisa Hartman Black) har problem med sin hästgård, och enda chansen att rädda den är genom att vinna den kommande ryttartävlingen. Kelly är fast besluten att hjälpa sin mamma och börjar träna Flicka – en vildhäst som ägs av nye stallchefen Toby (countrystjärnan Clint Black). Om Kelly kan göra en vinnarhäst av Flicka, kanske hon också kan återfå sitt självförtroende – och gården. Lindy måste bara våga lita på Flicka och sitt eget hjärta. Filmvärldens mest älskade häst är tillbaka i detta inspirerande äventyr om vänskap och om tron på sig själv, som kommer att älskas av hela familjen!