Växande huggtänder
Val Garcia, en mexikansk-amerikansk tonåring som är hälften människa och hälften vampyr, håller sin identitet hemlig för alla. När hennes bästa vän, en människa, dyker upp på hennes skola som är full av monster, måste hon acceptera sanningen, sin identitet och sig själv.