We Are Now
Sjuttonåriga Laura och hennes kompisar ska snart ta studenten från gymnasiet. Laura och Olli dejtar, även om hennes känslor inte alltid är så tydliga och djupa som hon skulle önska. Hon är osäker och känner sig samtidigt attraherad av Daniel. När Olli inser detta eskalerar situationen.