The Lady Bird Diaries
Från den prisbelönta filmskaparen Dawn Porter, Trilogy Films och Industrial Media, kommer The Lady Bird Diaries, en banbrytande dokumentärfilm som använder Lady Birds ljuddagböcker för att berätta historien om en av de mest inflytelserika och minst förstådda presidentfruarna i historien.