Rental Family
I den här innerliga filmen spelar Brendan Fraser en amerikansk skådespelare i Tokyo. Han kämpar för att finna mening tills han får ett ovanligt gig hos en japansk ”hyresfamilj”-agent, där han ska spela stand-in för främlingar. Allteftersom han lever sig in i sina klienters världar skapar han genuina band och återupptäcker känslan av mening och skönheten i mänsklig kontakt.
”Rental Family” utspelas i dagens Tokyo och följer en amerikansk skådespelare – som spelas av Brendan Fraser – som kämpar för att hitta mening tills han får ett ovanligt gig: ett jobb hos en ”hyresfamilj”-agent, där han ska spela stand-in för främlingar. Allteftersom han lever sig in i sina klienters världar börjar han skapa genuina band som suddar ut gränsen mellan skådespeleri och verklighet. När han hanterar de moraliska omständigheter som jobbet innebär återupptäcker han känslan av mening, tillhörighet och skönheten i mänsklig kontakt.