Runner Runner
En college-student (Justin Timberlake) tar sig an det ultimata spelet när han åker till Costa Rica för att konfrontera den pamp som driver en spelsajt (Ben Affleck) och lurade honom på vinsten.
När universitetsstudenten på Princeton, Richie Furst (Justin Timberlake), tror att han blivit svindlad av en pokersajt på nätet beger han sig till Costa Rica för att konfrontera storpampen Ivan Block (Ben Affleck), mannen han tror är ansvarig. Men Richie står snart inför det ultimata maktspelet när han hamnar mittemellan Blocks löften om obegränsad rikedom och den målmedvetne FBI-agenten som försöker sätta fast honom.