Miguel Wants to Fight
När en grupp vänner som bor i San Antonio hamnar i ett slagsmål fegar Miguel ut från att slåss, och nu måste han bevisa sin maskulinitet genom att delta i ett annat slagsmål innan hans familj flyttar i slutet av veckan.