The Making of She-Hulk: Attorney at Law
Träffa Tatiana Maslany, Mark Ruffalo, Tim Roth och Benedict Wong när de avslöjar hur Marvel Studios She-Hulk: Attorney at Law skapades. Upptäck vad som krävdes av She-Hulks skapare för att få fram seriens kaxiga ton och kunna leverera Marvels första riktiga komediserie - som djärvt "krossar den fjärde väggen" för att engagera publiken!
Följ med Tatiana Maslany, Mark Ruffalo, Tim Roth och Benedict Wong när avslöjar hur as Marvel Studios She-Hulk: Attorney at Law skapades. Upptäck vad som krävdes för att frigöra Jennifer Walters grönare halva i all dess gammastrålande tjusighet när Tatiana förvandlades till den otroliga varelse genom att bära en “motion capture-dräkt” så att teamet för visuella effekter kunde utföra sin förvandlingsmagi under efterproduktionen. Hör hur She-Hulks skapare lyckades med seriens kaxiga ton och med att leverera Marvels första riktiga komediserie - en som så djärvt “krossar den fjärde väggen”! Häng med med MCU-veteranerna Mark Ruffalo och Tim Roth när de diskuterar hur She-Hulk gav nytt liv åt deras ikoniska karaktärer Bruce Banner/Hulk och Emil Blonsky/Abomination tillsammans med fan-favoriten, Charlie Cox, som hjälper till att rikta ljuset mot den spännande och obevekliga återintroduktionen av folkhjälten, känd som Daredevil. Allt detta och mycket mer väntar tittarna i ASSEMBLED: The Making of She-Hulk.