South America's Weirdest Animals
“South America's Weirdest Animals” dyker ner i Sydamerikas vildmark för att ta en närmare titt på alla märkliga, excentriska och bisarra varelser. Landskapet är verkligen unikt.
“South America's Weirdest Animals” dyker ner I den sydamerikanska vildmarken för att undersöka det missanpassade, udda, märkliga, excentriska och verkligt bisarra. Landskapet här är verkligen unikt, och djuren har utvecklats därefter. I den sydamerikanska vildmarken leder märkliga problem till än märkligare lösningar.