Walk with me
Soldaten Thomas blir svårt skadad i Afghanistan och skickas hem. Bitter, men fast besluten att återvända i tjänst kämpar han med sjukgymnastiken medan flickvännen Nina försöker att stötta honom så gott hon kan. En dag möter Thomas balettdansösen Sofie som snabbt ser att Thomas behöver hjälp om han ska nå sitt mål.