Mas Alla De Las Estrellas: Fotografiando Un Agujero Negro
Den 10 april 2019 ägde en av århundradets mest chockerande vetenskapliga händelser rum: Den första bilden av ett svart hål erhölls och bekräftade Einsteins relativitetsteori. Men hur gjordes en så viktig upptäckt?