Adam
En underbart romantisk historia om två främlingar på jakt efter en särskild koppling. Adam (Hugh Dancy) är en lysande intelligent och något hämmad astronominörd som dras ut ur sin skyddade tillvaro av en vacker och utåtriktad ny granne, Beth (Rose Byrne).