Inside North Korea: The Cyber State
Nordkorea kan nu attackera utan att skicka ut en enda soldat på fältet, och helt ostraffat. Från Sony till WannaCry omfamnar Nordkorea nätbrottslighet, i vinstsyfte och för att orsaka störningar, med en armé på 6 000 nätbrottslingar världen över.