Sharks of The Bermuda Triangle
Marinbiolog dr Austin Gallagher är ute efter att hitta tigerhajarnas hemliga lekplats i Bermudatriangeln.
Bermudatriangeln är full av mysterier som försvunna flygplan, sjunkna fartyg, kompasser som krånglar och till och med legender om Atlantis. Dess största underverk kan vara något mycket mer otroligt: hajar. Marinbiolog dr Austin Gallagher har undersökt hajarna i området och är ute efter att hitta tigerhajarnas hemliga lekplats.