Operation Bäver
Disneys och Pixars nya film "Hoppers" introducerar Mabel, en djurälskare som tar tillfället i akt att använda ny teknik för att "hoppa" i sitt medvetande till verklighetstrogna robotdjur. Med en ny förmåga att kommunicera med djuren runt sig avslöjar Mabel mysterier i sin egen bakgård som överträffar allt hon kunnat föreställa sig.
Tänk om man kunde prata med djur och förstå vad de säger? I Disneys och Pixars nya långfilm "Hoppers" har forskare upptäckt hur man "hoppar" över mänskligt medvetande till verklighetstrogna robotdjur, vilket gör att människor kan kommunicera med djur som djur! Äventyret följer Mabel, en djurälskare som tar tillfället i akt att använda tekniken och avslöjar mysterier i djurvärlden som övergår allt hon kunnat föreställa sig. "Hoppers" är regisserad av Daniel Chong, producerad av Nicole Paradis Grindle och har rösterna av Piper Curda, Bobby Moynihan och Jon Hamm.