Mammut
Det framgångsrika paret Leo och Ellen lever upptagna liv i New York. Leo är upphovsman till en framgångsrik webbsida och Ellen är en hängiven akutläkare. När Leo reser till Thailand i affärer sätter han oavsiktligt igång en kedja av händelser som får dramatiska konsekvenser.