The Making of Hawkeye
Följ med Jeremy Renner, Hailee Steinfeld, Florence Pugh och Vincent D’Onofrio när de visar hur Marvel Studios “Hawkeye” kom till och skapades. Bli en av de första att bevittna vad som krävdes för att pussla ihop seriens pulserande action och hisnande scenerier, och upptäck hur ikoniska karaktärer som Kate Bishop från Marvel Comics serier, tog form och fick nytt liv i seriens sex avsnitt.
Följ med Jeremy Renner, Hailee Steinfeld, Florence Pugh, och Vincent D’Onofrio när de avslöjar hur Marvel Studios “Hawkeye” kom till och skapades. Hör om projektet som var planerat att bli en långfilm, tills det stod klart att den historia filmskaparna ville berätta inte rymdes inom de påtänkta tidsramarna. Hör Jeremy Renner tala om att även om han redan porträtterat Clint Barton i Marvel Cinematic Universe i tio år, lyckades han upptäcka och utveckla nya dimensioner hos karaktären tack vare serien. Hör hur andra ikoniska karaktärer från Marvel Comics serier som Kate Bishop, The Swordsman, The Tracksuit Mafia och till och med Pizza Dog tog form och fick nytt liv i seriens sex avsnitt. Se ridån gå upp för “Rogers: The Musical” för att avslöja det enorma arbete som krävs för att sätta upp hysteriskt roliga dansnummer. Möt Alaqua Cox, som är döv i verkliga livet, och trots att han aldrig förr skådespelat, gjorde en enastående insats som en av säsongens huvudpersoner, Maya Lopez. Besök inspelningsstudion för “Hawkeye” och bli en av de första att bevittna vad som krävdes för att iscensätta seriens pulserande actionscener. Se vad som föranledde det överraskande inhoppet av D’Onofrio’s Kingpin från Daredevil. Allt detta och mycket mera väntar tittarna i “The Making of Hawkeye.”