Trap Jazz
Trap Jazz följer tre klassiskt skolade jazzspelande bästa vänner från Atlanta, var och en vördad inom musikbranschen för att ha arbetat med några av världens främsta pop- och hiphopartister. Trap Jazz visar hur de lämnar sin komfortzon i bakgrunden, och ger sig ut på den osäkra färden att ta sig ut ur de skyddande skuggorna och in i rampljuset.
Trap Jazz följer tre klassiskt skolade jazzspelande bästa vänner från Atlanta, var och en vördad inom musikbranschen för att ha arbetat med några av världens främsta pop- och hiphopartister. Trap Jazz visar hur de lämnar sin komfortzon i bakgrunden, och ger sig ut på den osäkra färden att ta sig ut ur de skyddande skuggorna och in i rampljuset. Längs vägen dokumenterar vi vad som formar var och en av dem och de två genrer de försöker smälta samman.