Pompeii: Out of Time with Tom Hiddleston
Tom Hiddleston frågar sig: Kunde någon överleva Pompejis sista dag? Med hjälp av experter och sin egen intuition följer han verkliga romare genom utbrottet.
Kunde någon överleva Pompejis ödeläggelse? Tom Hiddleston granskar det sista dygnet av Vesuvius utbrott med hjälp av de senaste arkeologiska rönen och sin egen intution. Han frågar sig vad som egentligen hände med människorna under askan, och följer en tonåring, en affärskvinna och en soldat som står inför omöjliga val i en kamp mot klockan.