Kiss Sixth Sense
Hong Yesul som jobbar som framgångsrik kundansvarig på Zeu Ad har en hemlighet: hon kan se framtiden när hon kysser någon. En dag, efter att hennes läppar av misstag råkar möta hennes taskige chef Minhus läppar, ser hon sig själv ha sex med honom i framtiden. Den här romantiska komedin kretsar kring Yesul, som har sitt arbete som primära fokus.