Queenie
Queenie Jenkins är en 25-årig jamaicansk brittisk kvinna som bor i södra London, fast mellan två kulturer och passar inte in i någondera. Efter ett rörigt uppbrott med sin pojkvän sedan länge, söker Queenie tröst på alla fel ställen och börjar inse att hon måste hantera det förflutna innan hon kan bygga upp sig igen. Serien är baserad på den bästsäljande romanen av Candice Carty-Williams.