Virgin the Series
När den populära tjejen i skolan mystiskt dör efter sitt 17-årsfest, tar en skolkamrat hjälp av sina vänner för att skapa en dokumentärutredning för att hjälpa henne att bli antagen till sin drömskola. Deras undersökning avslöjar sanningen bakom den falska perfekta fasaden som hennes klasskamrater visade i skolan, och kastar in dem bland farorna med rovdjur online på jakt efter unga oskulder.