Killing County
I Bakersfield, djupt inne i Kaliforniens kärna, är saker och ting inte alltid som de verkar. En dödlig hotellskjutning får familjen Ramirez att ifrågasätta allt de vet om sin stad. Desperata efter att ta reda på vad som verkligen hände med deras älskade, får de snart veta att de inte är ensamma i sin tragedi och kamp för sanningen.
I Bakersfield, djupt inne i Kaliforniens kärna, är saker och ting inte alltid som de verkar. En dödlig hotellskjutning får familjen Ramirez att ifrågasätta allt de vet om sin stad. Desperata efter att ta reda på vad som verkligen hände med deras älskade, får de snart veta att de inte är ensamma i sin tragedi och kamp för sanningen. Det är en berättelse om vändningar, korruption och mörkläggning. Vem vänder du dig till när de som ska tjäna och skydda dig är dem du inte kan lita på? Colin Kaepernick fungerar som exekutiv producent och André Holland är berättare.