Queenmaker: The Making of an It Girl
På höjden av arvtagerske-eran i New York lyckades en anonym bloggare med att infiltrera eliten på Manhattan och tog socitétkändisskapet till nya höjder. När webbsidans skapare till slut avslöjades var hjärnan bakom inte alls någon man förväntat sig.