Spöket
Tolvåriga Clarice Cheung känner sig osynlig, särskilt bredvid sin storasyster Naomi. Men när det blir bråk vid middagsbordet, vaknar ett spöke som för bort familjemedlemmarna, en efter en. Nu måste Clarice och Naomi hjälpas åt för att stoppa denna kraftfulla ande, innan familjen splittras för evigt.