Simply Irresistible
En varuhuschef försöker stå emot när han blir kär i en ung kvinna som han tror har magiska krafter när hon ärver en restaurang.
Den vackra restaurangägaren Amanda Shelton (Sarah Michelle Gellar) blir huvudlöst kär i den vackre drivne chefen Tom Bartlett (Sean Patrick Flanery). Tyvärr är Tom för upptagen för att inse att han mött sina drömmars kvinna... tills Amanda lägger en förtrollning över honom som får honom att lägga märke till henne!