Unfinished Business
Tre entreprenörer på en affärsresa till Europa möter de galnaste hindren man kan tänka sig i denna galna komedi med Vince Vaughn, Dave Franco och Tom Wilkinson.
I denna galna kompiskomedi spelar Vince Vaughn en entreprenör som reser till Europa med två medarbetare (Dave Franco, Tom Wilkinson) för att avsluta deras livs viktigaste affärsuppgörelse. Men resan går fel när den olyckliga trion stöter på alla typer av galna hinder, inklusive barbråk, hotellproblem, utländska GPS-riktningar och en global fetischfestival!