Bakom kulisserna på The Falcon and The Winter Soldier
Allt du vill veta om den banbrytande serien hittar du här, hur de inblandade filmade all action, hur fanfavoriter som Emily VanCamps Sharon Carter och Daniel Bruhls Zemo kom tillbaka och introducerade nya karaktärer för att leverera den upplevelse fans förväntar sig av Marvel Cinematic Universe.