Assembled: The Making of Echo
Följ med på en resa bakom kulisserna till den banbrytande serien om Maya Lopez. Se hur man vidtog exempellösa åtgärder för att skildra dövas tillvaro och ge en autentisk bild av uramerikanernas kultur. Umgås med kraftpaketet Vincent D'Onofrio som gestaltar den monstruöse Kingpin ännu en gång. Allt detta och mer finns att upptäcka i "Assembled: The Making of Echo."
Född i hjärtat av Amerika. Uppvuxen i storstadsdjungeln. Maya Lopez bad inte om att bli hårdhjärtad - hon fick aldrig något val. "Assembled" går bakom kulisserna på Mayas egen banbrytande serie, "Echo." Se hur skådespelarna och filmteamet lärde sig amerikanskt teckenspråk för att skapa en mer inkluderande och tillgänglig inspelningsmiljö. Upplev hur filmskaparna vidtog exempellösa åtgärder för att ge en sann och autentisk bild av amerikanska urinvånares kultur. Och umgås med kraftpaketet Vincent D'Onofrio som gestaltar den monstruöse Kingpin ännu en gång. Och serien kröns med att publiken får en plats på första parkett för Marvel Studios och Choctaw-nationens första samarbete på ett powwow-möte.