Tigers on the Rise
Disneynatures "Tigers on the Rise" hyllar ett av världens mest ikoniska djurs fantastiska comeback. Tigerpopulationerna har återhämtat sig så framgångsrikt att en del av djuren vågar sig från Indiens skogsreservat in till gårdar och byar. Hjältarna i den här berättelsen är de veterinärer, forskare och samhällsarbetare som jobbar för att tigrar och människor ska kunna leva sida vid sida.