Drive with Swizz Beatz
För de som livet har varit en kamp i uppförsbacke, en ständig kamp mot systemisk rasism och ett låst ekonomiskt system, handlar livet om drivkraft. Om viljan att lyckas trots oddsen. Ingenstans är detta mer uppenbart än i den vilda, uppfinningsrika och passionerade världen av svart bilkultur, där entusiaster visar upp väldigt olika fordon i en uppvisning inte bara av fordonsglöd utan också av sin egen personliga framgång. I varje avsnitt av "Drive with Swizz Beatz" kommer hiphoplegenden och bilsamlaren Swizz Beatz att besöka en distinkt bilälskande plats, där han tillsammans med en lokal aktivist kommer att utforska områdets svarta bilkultur och i slutändan sammanföra två annars olika bilklubbar över en gemensam kärlek för allt inom bilindustrin, och en uppskattning för att kollektivt slå oddsen genom ren och skär drivkraft.