Shevernatze Un Angel Corrupto
Jonás, en körskolelärare, siktar på att slå Guinnessrekordet genom att resa baklänges från Madrid till Avila. Hans motiv är att imponera på sin ex-flickvän, Maria. Men möten med en märklig gammal man och en pyroman, tillsammans med romantiska förvecklingar, ökar komplexiteten i denna unika roadmovie.