Ett möte med…
Den här serien porträtterar ikoner genom deras främsta rivalers perspektiv. "Ett möte med..." skildrar berättelser i en filmisk stil med intervjuer från de som har stått öga mot öga med historiens mest framgångsrika personer. Med bidrag från journalister, reportrar och andra personer ur mediekåren som var med när det begav sig beskrivs steg för steg hur dramatiken utspelade sig. Arkivbilder och ikoniska foton kompletterar berättelserna och bjuder sammantaget på en aldrig tidigare skådad inblick i livet för betydande celebriteter.