Cesar Millan: Den sanna historien
Följ Cesar Millans resa, från fattig illegal immigrant till känd hundtränare och internationell superstjärna. Följ med Cesar på sin turné när han talar inför en stor publik, spelar in sin nya tv-serie i Spanien och leder tusentals hundar och ägare på en Pack Walk i Washington D.C.