Mission: Impossible - Fallout
Ethan Hunt (Tom Cruise) väljer att rädda sitt team över att slutföra uppdraget, och låter stulen plutonium att hamna I fel händer. Nu måste han gå samman med en CIA-agent (Henry Cavill) I en kamp mot klockan för att stoppa kärnvapenhotet.
På ett farligt uppdrag för att ta tillbaka stulen plutonium, väljer Ethan Hunt (Tom Cruise) att rädda sitt team framför att slutföra uppdraget, och kärnvapnen hamnar i händerna på ett dödligt nätverk vars mål är att förstöra civilisationen. Med världen på spel, tvingas Ethan och hans IMF-team (Simon Pegg, Ving Rhames, Rebecca Ferguson) att samarbeta med en rättfram CIA-agent (Henry Cavill) i en kamp mot klockan. Hotet har aldrig varit mer destruktivt, eller uppdraget mer omöjligt.