Musse och hans gäng upplever Hawaii genom huladans och stranden.
Musse, Kalle, Långben och Pluto upplever allt som Hawaii har att erbjuda. Kalle försöker dansa hula, Pluto utforskar stranden och Långben provar på surfing!